Kas lankosi Facebook’e? Koks Facebook vartotojų portretas?

  1. Rita sako:

    Ne paslaptis, jog internetinės reklamos rinkoje, Facebook, šio metu, yra viena iš lyderių. Daugybė žmonių renkasi būtent šį reklamos būdą dėl neribotų galimybių bei visiško nepriklausomo nuo kitų dėsnių, išskyrus įdėto darbo į reklamos paruošimą. Būtent dėl šių priežasčių šiandien kalbėsime apie Facebook reklamą.

    Daugybė žmonių kiekvieną dieną bando pasiekti aukštumas Facebook reklamos dėka. Vis dėlto, kokia gi sėkmės paslaptis? Šiandien kalbėsime apie vieną iš svarbiausių Facebook reklamos kampanijos sudėtinių dalių – vaizdinę medžiagą. Nors vaizdinė medžiaga nemažai įtakos daro ir kitose reklamos rinkos programose, tačiau Facebook reklamoje vaizdas yra ypatingai svarbus. Kodėl? Facebook yra labai plataus profilio svetainė, joje yra milijonai įvairių žmonių ir esmė yra tame, kad visi jie yra skirtingi ir unikalūs. Būtent to ir turite siekti jūs – būti kažkuo išsiskiriantys, tik tuomet turėsite šansų sudominti Facebook vartotojus. Būtent dėl to vaizdas ir yra toks svarbus, nes vaizdinė medžiaga yra tikriausiai vienintelis dalykas, leidžiantis jums kuo nors išsiskirti. Koks gi turi būti jūsų reklamos kampanijos vaizdas? Pirmiausia, turėkite galvoje, kad svarbiausia yra faktas, jog jūsų vaizdinė medžiaga turi atitikti tai, kas yra reklamuojama. Tai yra svarbiausias dalykas, nes vartotojas pažvelgęs į paveikslėlį turi iš karto suprasti, apie ką bus šnekama reklamoje. Taip pat, ne ką mažiau ir ryškios spalvos bei kažkokios išsiskiriančios detalės. Facebook reklamos maišalynėje vienintelė galimybė nepaskęsti yra būti kuo labiau išsiskiriantiems, o spalvos ir išsiskiriančios detalės yra pagrindinis būdas tai padaryti.

    Viską sudėjus, Facebook reklamos programoje, vaizdas yra netgi labai svarbi detalė. Pagrindinis argumentas – nes vaizdinė medžiaga yra pagrindinis jūsų vedlys, norint pasiekti norimą auditoriją. Tik vaizdas gali leisti jums išsiskirti iš kitų, tad turite juo naudotis ir siekti kuo labiau kristi žmonėms į akis, nes paprasčiausiai tai yra vienintelis būdas pasiekti norimą auditoriją bei pasiekti maksimalios naudos iš Facebook reklamos.

  2. Skaistis sako:

    Tenka pripažinti, jog auksiniai amžiai į jaunimą orientuotoms kompanijoms Facebook socialiniame tinkle pamažu baigiasi. Taip, dar ilgą laiką procentinė jaunimo dalis Facebook erdvėje išliks išties solidi, o ir kritinio vartotojų skaičiaus mažėjimo prognozuoti tikrai negalime. Vis dėlto, vis didesnę konkurenciją šiam tinklui sudaro jo alternatyvos, kaip Twitter ar Instagram, todėl realu, jog kol jaunimo dėmesys kryps į alternatyvas, vyresnio amžiaus žmonės ir toliau naudosis Facebook – tai tikrai ne visiems bloga naujiena, kadangi dėl to gali ypač džiaugtis būtent brandesne auditorija suinteresuotos įmonės.

Komentuoti: Skaistis Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

//]]>