Į vieną transportavimo konteinerį galima sutalpinti daug kubinių metrų krovinių. Viskas priklauso nuo jų svorio ir išmatavimų. Konteineriai dedami vienas ant kito tarsi konstruktoriaus kaladėlės. Apatinių techninė būklė privalo būti nepriekaištinga norint kad jie išlaikytų visą krūvį iš viršaus. Maksimalus krovimo aukštis transportuojant laivais yra 6 aukštai. Konteinerių sandėliavimo aukštų nustato kiekvienas uostas ir sandėliavimo aikštelės, tai priklauso nuo įrangos techninių galimybių. Tam kad išlaikytų stabilumą visos kelionės metų ir apsisaugoti nuo gamtos stichijos konteinerių dugnas iš viršaus apgaubia krašus visu perimetru ir papildomai kampuose tvirtinamas strypais. Eilėmis sustatytus konteinerius pagal reikalavimus reikia sujungti tarpusavyje storo metalo tvirtinimo elementais tam kad jie susirištų į vieną bendrą didelį krovinį.
Konteinerių pakrovimą galima atlikti tik krano arba keltuvo pagalba. Ne visi šakiniai krautuvai gali pakelti 20 konteinerius į reikiamą aukšti, pakėlimui naudojamos 2 metrų pločio reguliuojamos šakės. 40 pėdų konteineriai neturi angų šakiniams krautuvams todėl reikalingos plačios ir prailgintos šakės kad pakeltų už apačios nesugadindami grindų. Krovinių pervežimas jūra yra rizikingas nes maršrutai yra stabilūs ir dažnai susiduriama su nepalankiomis oro sąlygomis, nereti atvejai kai blogai pritvirtinti kroviniai iškrenta už borto ir nuskęsta. Remiantis statistiniais duomenimis kasmet tokių atvejų visame pasaulyje pasitaiko daugiau nei 9000.
Plokštuma ant žemės kurioje planuojama krauti konteineriu ir laive privalo būti kieto pagrindo, lygi be įdubimų ir nuolydžio. Pakrovimo vietų saugumą prižiūri krovos darbų atsakingi pareigūnai. Lemiamas vaidmuo kraunant konteinerius tenka autokrautuvų vairuotojams ir krano operatoriams. Neatsargus judesys, blogai suplanuotas veiksmas atliekant krovos darbus kainuoja milžiniškus pinigus įmonėms bei gali nusinešti žmonių gyvybes todėl šiuos darbus galima patikėti tik atsakingiems atestuotiems darbuotojams.
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.Sutinku
Į vieną transportavimo konteinerį galima sutalpinti daug kubinių metrų krovinių. Viskas priklauso nuo jų svorio ir išmatavimų. Konteineriai dedami vienas ant kito tarsi konstruktoriaus kaladėlės. Apatinių techninė būklė privalo būti nepriekaištinga norint kad jie išlaikytų visą krūvį iš viršaus. Maksimalus krovimo aukštis transportuojant laivais yra 6 aukštai. Konteinerių sandėliavimo aukštų nustato kiekvienas uostas ir sandėliavimo aikštelės, tai priklauso nuo įrangos techninių galimybių. Tam kad išlaikytų stabilumą visos kelionės metų ir apsisaugoti nuo gamtos stichijos konteinerių dugnas iš viršaus apgaubia krašus visu perimetru ir papildomai kampuose tvirtinamas strypais. Eilėmis sustatytus konteinerius pagal reikalavimus reikia sujungti tarpusavyje storo metalo tvirtinimo elementais tam kad jie susirištų į vieną bendrą didelį krovinį.
Konteinerių pakrovimą galima atlikti tik krano arba keltuvo pagalba. Ne visi šakiniai krautuvai gali pakelti 20 konteinerius į reikiamą aukšti, pakėlimui naudojamos 2 metrų pločio reguliuojamos šakės. 40 pėdų konteineriai neturi angų šakiniams krautuvams todėl reikalingos plačios ir prailgintos šakės kad pakeltų už apačios nesugadindami grindų. Krovinių pervežimas jūra yra rizikingas nes maršrutai yra stabilūs ir dažnai susiduriama su nepalankiomis oro sąlygomis, nereti atvejai kai blogai pritvirtinti kroviniai iškrenta už borto ir nuskęsta. Remiantis statistiniais duomenimis kasmet tokių atvejų visame pasaulyje pasitaiko daugiau nei 9000.
Plokštuma ant žemės kurioje planuojama krauti konteineriu ir laive privalo būti kieto pagrindo, lygi be įdubimų ir nuolydžio. Pakrovimo vietų saugumą prižiūri krovos darbų atsakingi pareigūnai. Lemiamas vaidmuo kraunant konteinerius tenka autokrautuvų vairuotojams ir krano operatoriams. Neatsargus judesys, blogai suplanuotas veiksmas atliekant krovos darbus kainuoja milžiniškus pinigus įmonėms bei gali nusinešti žmonių gyvybes todėl šiuos darbus galima patikėti tik atsakingiems atestuotiems darbuotojams.